tirsdag 27. september 2011

Welcome to our crib.

Her kommer omvisning i huset. (Sorry rotet, vi tørker klær inne)
 Vi begynner på kjøkkenet vårt: 
Spisestuen
 Vårt litt ensomme kjøleskap.
 Kjøkkenkroken hvor vi briljerer stort om dagen og 
sukker maurene springer rundt.

 KE's soverom og koffertklesskap!

Myggnettingen er klar, veldig flink ;)

Ke's bad (innenfor døra på forrige bilde)

 Videre kommer vi inn i stuen, med den nyomtrekte sofaen :)
Utgangsdøra ser dere rett fram. 

Bildeveggen er på plass!

 Og skoene. (Med andre ord det viktigste)

 Hovedbadet.


....har også toalett!


Og sist, men ikke minst Ao's rom. 
Myggnettingen er også her på plass. 
Veldig flink. 
 Og det velfungerende koffertklesskapet :) 


Det var det. Gjesterommet er tomt og helt uten belysning så det får dere ikke bilde av. 
Bakgården og inngangspartiet får vi ta en annen dag i dagslys. 

 Ikke dårlig, hæ? :)


1 kommentar:

  1. jeg liker å lese bloggen deres. høres ut som dere har det helt fantastisk. her hjemme er det kjempekaldt. jeg har henta ned varmeovnen fra loftet og sitter nesten oppå den nå. nå skal jeg vaske rommet. dere er så flinke jenter, jeg er så stolt av dere. jeg skal selv begynne å undervise på spin off (kulturskolen) etter jul, det blir veldig stas. skal begynne for fullt med dansinga igjen nå, merker jeg savner det mer enn noe annet. jeg har også begynt i kor, og det er kjempegøy. savner dere veldig mye!!! <3 ta vare på hverandre. love maria.

    SvarSlett